Eftersom det kan regna rejält när det regnar nere på Costa Tropical så har vi oroat oss för att huset inte skall bli skalskyddat i tid.
Idag kom bilderna som visar ett skalskyddat hus. Jippiii!!!!
![]() |
| Ställning på plats! |
![]() |
| Längst bort i det högra hörnet ser man var trapphuset skall komma upp. Härligt med balkar gjorda för att hålla upp tak istället för de staketpinnar som tidigare gjorde det jobbet! |



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar