Det kom ett
meddelande igår (6/3) som löd:
“Te he reenviado el correo del fabricante de la escalera,
hoy ha salido la escalera de Valencia, nos Han dado una estimacion entre 2 ó 4
días llega a Almuñecar”
Google
tranlate lät oss förstå att detta betydde att vår sprialtrappa igår lämnade
tillverkaren i Valencia och att den nu var på väg. Beräknad leveranstid 2 till
4 dagar.
Idag kom
nästa meddelande:
”Ya tenemos
escalera”
Vilket
betyder:
”Vi har
trappor”. (Observera att det är VI
som har trappor. Det är härligt att Demetrio ser huset som ”vårt”.)
![]() |
Det hade varit så roligt att se den monteras till en sådan här: |
Här kommer
ett minne från förra veckan. Med största sannorlikhet var våra sopåkare mycket tacksamma
när vi äntligen slutade packa upp!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar