Bilder från 2013-02-05
![]() |
| Den 6 februari åker det sista av ställningen ner. |
![]() |
| Här ska köket snart moteras upp. I mellanrummet i kaklet ska vi sätta kakelbitsfynd från stranden! |
![]() |
| Badrumsgolv. |
![]() |
| Fönsterhål i badrummet. Snart kommer nog fönsterna! |
![]() |
| Franskbalkong i vardande |
![]() |
| Balkongräcke tillverkat av de "rejas" vi köpte av den tyske mannen i Herradura i höstas |






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar