Från ruin till juvel

onsdag 20 februari 2013

En stalldörr, det har jag drömt om!

Dörr till franska balkong.
 
Idag skall alla dörrar och fönster målas. De blir mörkbruna, snyggt!
Upplagd av Åse kl. 23:32
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2014 (1)
    • ►  april (1)
  • ▼  2013 (35)
    • ►  april (6)
    • ►  mars (9)
    • ▼  februari (8)
      • Färg, vatten och sådant
      • Hur fint som helst....
      • En stalldörr, det har jag drömt om!
      • Vi har fått en dörr och fönster!
      • Det blir mer och mer klart för var dag som går.
      • Vår ruin börjar mer och mer bli en juvel, ett slott!
      • 80%
      • Ännu mer bilder
    • ►  januari (12)
  • ►  2012 (44)
    • ►  december (4)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (5)
    • ►  maj (3)
    • ►  april (16)

Om mig

Åse
Visa hela min profil
Temat Enkel. Använder Blogger.