Från ruin till juvel

onsdag 20 februari 2013

Vi har fått en dörr och fönster!

Köksfönster på plats.
 
Köksfönster, inifrån


 
Entreedörr
 

Upplagd av Åse kl. 06:44
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2014 (1)
    • ►  april (1)
  • ▼  2013 (35)
    • ►  april (6)
    • ►  mars (9)
    • ▼  februari (8)
      • Färg, vatten och sådant
      • Hur fint som helst....
      • En stalldörr, det har jag drömt om!
      • Vi har fått en dörr och fönster!
      • Det blir mer och mer klart för var dag som går.
      • Vår ruin börjar mer och mer bli en juvel, ett slott!
      • 80%
      • Ännu mer bilder
    • ►  januari (12)
  • ►  2012 (44)
    • ►  december (4)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (5)
    • ►  maj (3)
    • ►  april (16)

Om mig

Åse
Visa hela min profil
Temat Enkel. Använder Blogger.