![]() |
| Alla luckor på plats! |
![]() |
| Avsats första våningen! Till höger syns badrumsrörren! |
![]() |
| Till vänster sovrumsrörren! Dörrarna köpte vi begagnade av en tysk man som rev hela sitt hus för att bygga nytt. |
![]() |
| Något gick snett i kommunikationen mellan elektriker och Davíd. Det blev ingen golvvärme i badrummet istället blev det denna anordning. |
![]() |
| Elskåp |
![]() |
| Elskåp igen, fast på utsidan! |
![]() |
| Så blev det! Tjusigt. Spegeln köpte vi på loppmarknaden när vi var i Almuñécar senast. Handftatet , ja, det köptes också på loppmarknaden vid ett tidigare tillfälle! |
| Minns ni?? |
![]() |
| Brevlådan på plats! |




.jpg)

.jpg)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar